13 Mart 2013 Çarşamba

Adanalı Şenol Kolcuoğlu - Maltepe

Önceden hem Ataşehir hem de Beylikdüzü'ndeki Kolcuoğlu restoranlarına gitmiştim ama aynı Güllüoğlu gibi bunlarda da bir sürü Kolcuoğlu var. Fakat en güzeli ve orjinali Şenol Kolcuoğlu diyorlardı.
Bir öğle yemeği için gittik. Mekan sahilde oldukça güzel bir lokasyonda ve içerisi geniş. Misafirde ağırlayabileceğiniz bir yer.

Şenol Kolcuoğlu ve Muazzez Ersoy bu restoranın ortak sahipleri. Zaten bu nedenle içeride Muazzez Ersoy'dan başka bir müzik çalmıyor. Muazzez Ersoy'u severim ama yemek sırasında devamlı çalınca baydım, farklı şeylerde çalmalılar diye düşünüyorum.

Girişte sizi ünlülerle çekilmiş fotoğraflar karşılıyor. Daha sonra bir garson bizi masamıza yönlendiriyor. İlgi-alaka oldukça güzel. Masamıza geçiyoruz.
Kolcuoğlu restoranlarının ortak özelliği şu; hiç öyle ben şundan şundan istiyorum diye birşey yok. Fiks menü var, 3 kişiyseniz herşey 3 kişilik geliyor. Fiks kişi başı 40 TL fiyat. Sunduklarına göre normal gerçekten. Resimlerden görebilirsiniz :)
İlk önce mezeler geliyor.

Ben özellikle gavurdağı salatasını ve yoğurdu çok sevdim. Ama mezelerde yok yok gördüğünüz gibi. İsteyen ne beğeniyorsa yer.

Peynirle sıcacık balon ekmekte süper gidiyor. Kebap teşrif etmeden önce mezeleri tavaf ediyoruz sırayla.

Mezeyle beraber fındık lahmacun ve minik bir kaşarlı pide de geliyor. Onlara da gereken özeni gösteriyoruz :)

Daha sonra kebabımız geliyor. Biz 8 kişi olduğumuz için büyük bir kebap hazırlamışlar bize. 1 veya 2 kişiyseniz bu kebabın daha küçüğü geliyor ama sunum aynı. Tabii büyük olunca ihtişamı da daha çok oluyor.Kebabı masaya yerleştirmek için 4 kişi yardım etti., düşünün artık.

Kebap oldukça güzel, özellikle kebabın üstündeki pirzola enfes. Sıcak pideyle 10 numara gidiyor. Kolcuoğlu'na geleceğiniz gün sabahtan birşey yemeyin bence. O kadar çok şey varki, bıraktığınızda yazık oluyor.
Kebap bittiğinde sıra tatlıya geliyor. Tatlılarda mezeler gibi çeşit çeşit.

Kolcuoğlu'na gelenlerden tadını beğenmeyen çıkabilir ama gözüm doymadı diyen çıkmaz diye düşünüyorum. O kadar çok çeşit varki, insan hangisinden tadacağını şaşırıyor.
Arada bu güzelliği kendinize yapın, bir Kolcuoğlu'na gidip ziyafetin tadını çıkarın.

Adanalı Şenol Kolcuoğlu
Küçükyalı Sahil Yolu Çınar Mah. Turgut Özal Bulvarın No:75 Küçükyalı Maltepe - İstanbul
Tel : 0 216 489 34 34

3 yorum:

  1. REZALET İFTAR
    Siz ne kadar rezil mekan burası suratsız garsonlar, menüden çalan işletme, bahçe diye pazarladığı sattığınız masalar kaldırımın üstüne attığınız 10 tane masa ve burayı utanmadan bahçe diye satıyorsunuz müşterilerine, içecek meşrubattan bile çalıyorsunuz kendi anlaşmalı markalarınız içmeye mecbur bırakıyorsunuz yazıklar olsun adınızı batsın haram olsun aldığınız para...

    YanıtlaSil
  2. Aldiklari parayi kesinlikle hak etmiyolar. Kurtkoy subesine gittim gelen kebabi ustayi cagirttirip koklattim adam bile bu niye boyle kokuyo diyip yenisini getirdi. Mezeler tabiri caizse kic kadar kase dedikleri seylerde geldi. Ara sicaklar buz gibiydi ama adi ara sicak. Gerisi size kalmis

    YanıtlaSil
  3. Aldiklari parayi kesinlikle hak etmiyolar. Kurtkoy subesine gittim gelen kebabi ustayi cagirttirip koklattim adam bile bu niye boyle kokuyo diyip yenisini getirdi. Mezeler tabiri caizse kic kadar kase dedikleri seylerde geldi. Ara sicaklar buz gibiydi ama adi ara sicak. Gerisi size kalmis

    YanıtlaSil