19 Şubat 2013 Salı

Merhaba!

Merhaba!

Yıllardır hep iyi lezzetlerin peşinde oldum. Servisiyle veya tadıyla ayrışan yerler hep ilgi alanımdaydı. Kimi zaman internetten araştırarak, kimi zaman arkadaşlardan duyarak, kimi zaman foursquare uygulaması yardımıyla çok değişik yerler keşfettim.
Keşfettiğim yerlerle ilgili internette detaylı bilgi aradığımda ise hiç bilgi bulamadığım da oldu, çok ünlü olup benim yeni öğrendiklerimde :)
İnternette bu konuda gerçekten çok iyi bloglar var, yemek konusunda uzman, tad konusunda acımasız, restoranın geçmişi hakkında detaylı bilgiler olan.

Bu blog daha değişik olacak.
Ben basit bir şekilde anlatmak istiyorum derdimi, en azından bu mekanlara gidenlerin bir fikri olsun istiyorum. Blogun adı gibi yiyip geleceğim yerler oldukça ekleyeceğim. Sadece iyileri de yazmayacağım, beklentim olup gittiğimde bunu bulamadığım yerlerde eklenecek bu yazılara.
Diğer bloglarda genelde göremediğim bir şeyi de burada göstermek istiyorum.
Fiyatlar.
Mümkün olduğu kadar menü fotoğraflarını yazılara eklemeye çalışacağım. Zaman içinde güncelliğini yitirsede en azından fiyat açısından da bir fikriniz olabilir.
İnşallah başarılı olurum.

Hepinize afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder