19 Şubat 2013 Salı

LezzET Steakhouse Sapphire Avm - 4.Levent

LezzET Steakhouse'a 2 defa gittim, ikisinde de internetten fırsat sitelerinden alarak gittim.
Son sefer geçen hafta işten arkadaşlarla gittik yine fırsat alıp.
Mekan Sapphire Çarşı'nın içinde yemek katında.

Dışarıdan oldukça güzel görünüyor, içeri geçiyoruz. Etler sergileniyor, kasap havası verilmiş, belki direk ette satın alabiliyorsunuzdur, sormadım.
Öğlen yemeği vakti gitmemize rağmen oldukça boş görünüyor.
Menü;

Steakhouse burger söylüyoruz. Burgerlerimiz geliyor, çok bir özel durum yok burgerlerde.

Açıkçası çok daha güzellerini yedim. Böyle bir mekan olup sunuma özen gösterilmeyince olmuyor.
Bir şeyler değişik olsun istiyorsun, yediğim hamburger bir şekilde farklılaşsın. Tattığında "Vay be!" dedirtsin.
Öyle bir fark göremedim. Buradakinden çok daha güzel hamburgerler yedim.
Özellikle buraya gelmem, fırsat olur, uygun fiyata yeme şansım olur, o zaman düşünebilirim.
Fakat ne yazıkki diğer steakhouseların yanında vasat kalıyor.

LezzET Steakhouse Sapphire Çarşı
Sapphire Çarşı Emniyet Evleri Mah.
Eski Büyükdere Cad. No:1/1 Kağıthane
İstanbul

Tel : 0 212 268 85 85

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder