2 Temmuz 2013 Salı

Kırçiçeği - Bakırköy

Uzun zamandır yazsam mı yazmasam mı karar veremediğim bir yerdi Kırçiçeği. Nedeniyse Kırçiçeği'nin artık şubeleşmiş olmasıydı. Bakırköy yazdığıma bakmayın. Bakırköy dışında 15 şubesi daha var Kırçiçeği'nin.
Bu nedenle tereddütteydim fakat geçen gün gittiğimde ve tekrardan memnun kaldığımda, yazmak istedim. Önemli olan lezzet ve sunum. Bunları her şubesinde bulabiliyorsak sorun yok.
Ben 3 şubesine gittim şu ana kadar ve hem hizmetten hem de lezzetten memnun kaldım.
Kırçiçeği Ege menşeili bir restoran. 28 yıl önce Aydın'ın Karacasu ilçesinde açılıyor ve bugünlere geliyor. İlk önce İzmir'de şubeleşiyorlar, bende gitmiştim İzmir'de bir şubesine. Daha sonra İstanbul'da da şubeler açılmaya başlanıyor. Hatta en son Ataşehir'de bir yer açılmış.
Konsepti güzel oturttuktan sonra bana göre şube açmakta bir sorun yok. Önemli olan lezzeti her yerde tutturmak. Bazen iyi hesaplanmadan açılan şubelerle markayıda öldürebiliyorsunuz. Bu tür yerlerede rastladım. Neyseki Kırçiçeği onlardan biri değil.
Peki ne yememiz lazım Kırçiçeği'nde. Sizin için menüyü paintte birleştirdim. Biraz bölük pörçük oldu kusura bakmayın, uzun uzadıya uğraşamadım, önemli olan fiyatları görmek :)


Bakınca menüye herşey var. Fakat bana ve çoğu kişiye göre Kırçiçeği'nin spesiyali çorba ve pideleri. Çorbalardan da önceden İzmir'deyken tuzlama içmiştim. Tuzlaması terbiyeliydi. Ben pek sevmiyorum terbiyeli fakat yinede lezzetliydi.
Pideleri gerçekten çok lezzetli yapıyorlar. Pidelerin hamuru öyle kalın değil, çıtır çıtır, bu nedenle pidenin tadına varıyorsunuz.
Bende hemen bir çıtır kıymalı söylüyorum. Hatta bu çıtır kıymalı pide, Konya'nın etliekmeğine o kadar çok benziyorki şaşrırsınız. O yüzden de benden bir artı alıyor :)
Siparişi verdiğimde hemen masaya taze roka geliyor.


Daha sonra pidemiz geliyor.


Görüntü gerçekten iştah açıcı. Dediğim gibi etliekmeğe çok yakın olduğundan benim daha bir hoşuma gidiyor. Pidelerin hangisinden söylerseniz söyleyin pişman olacağınızı sanmıyorum.
Pidemizi bitirdikten sonra asıl benim bu yazıyı yazmama neden olan lezzete sıra geliyor.
Aslında tatlı olarak menüde bir sürü seçenek var hatta kabak tatlısını çok övüyorlar. Fakat benim kabak tatlısıyla aram yok ve bu nedenle pek sevmiyorum.
Fakat Kırçiçeği'ne her geldiğimde kesin söylediğim şey, tahinli pide.


Böyle bir lezzet olamaz. Eğer tahin seviyorsanız, buna bayılacaksınız. Benim için tatlı yerine geçiyor tahinli pide. Hemde ne tatlı...
Sıcak sıcak getiriyorlar ve insanın ağzında dağılıyor. Bu lezzeti tatmadan giderseniz ahım kalır sizde :)
Hatta gelip sadece tahinli pide yiyebilirsiniz, o kadar idddialı tahinli pidesi. Kırçiçeği'nin bu blogda yer almasını sağlayan yegane lezzeti tahinli pidesi.
Tabii toplamda bakarsanız oldukça kalorili bir yemek oluyor ama buna değer emin olun :)

Hepinize afiyet olsun...

Kırçiçeği
Zuhurat Baba Mah. İncirli Cad. No:49
Bakırköy - İstanbul
Tel : 0212 466 2652
www.kircicegi.com.tr
(16 şube)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder