30 Haziran 2013 Pazar

Bayramoğlu Döner - Kavacık

Bu yazıyı yazmayı uzun zamandır planlıyordum. Bloga en baştan beri almak istediğim bir yerdi burası. Devamlı geldiğimiz bir yerdi fakat bir türlü fotoğraf çekme fırsatım olmadı. Fakat geçen gün artık yazmam gerek dedim ve özel olarak gidip fotoğraflarını çektim. Tabii kendime de bir döner ziyafeti yaşattım :)
Gerçi biraz geç kaldık, ben fotoğraf çekmeyi beklerken Vedat Milor'a bile çıktı.
Maslak'ta çalışırken bile özel olarak Kavacık'a öğlen yemeklerinde gidip dönerini yediğimiz bir yerdi Bayramoğlu.
Şimdi Kavacık'a taşındığımızdan bu zevkten kendimizi mahrum bırakmıyoruz haliyle :)


Aslında Bayramoğlu Döner oldukça bilinen bir mekan. Her gittiğinizde kalabalık olmasından ve çoğu zamanda sıra beklemenizden anlarsınız bunu. Sakın mekanı küçük zannetmeyin, oldukça büyük bir yer. Fakat dönerinin lezzeti gerçekten çok iyi olduğundan herkes gelip sıra beklemeyi göze alıyor.
Benim için şu ana kadar yediğim en iyi döner açık ara.
Böyle yerleri seviyorum. Uzman olduğu bir konu var ve sadece onu yapıyor. Bayramoğlu'nda menü bulamazsınız çünkü menüye koyacak bir şeyi yok. Sadece döner var. Sadece 1 mi 1.5 mu, kaç porsiyon istediğinizi söylüyorsunuz ve masanıza geliyor o kadar :)
1 porsiyon 105 gram ve 14 TL.
Buna göre siparişinizi verebilirsiniz. Her gittiğimizde en az 1.5 porsiyon söylemeniz gerekiyor bana göre :)
Siparişinizi verdiğinizde masanıza hemen lavaş, patates kızartması ve domates-salatalık söğüş geliyor.


Neden bu konuda bir numara olduklarıda hemen ortaya çıkıyor. Hiçbiri hazır değil kendileri hazırlıyorlar. Sıcak sıcak servis yapıyorlar. Lavaşlar gözünüzün önünde hazırlıyorlar ve incecik, en çok takdir ettiğim konu olan patates kızartmaları dondurulmuş değil, hakiki annemizin hazırladığı patates kızartması :)
O lavaşla ne yeseniz güzel gider emin olun.
Bu arada içerideki ortamdan da biraz bahsetmem gerek. Kaç kişi çalıştırıyorlar bilmiyorum ama herşey vızır vızır işliyor. Çok hızlı bir şekilde geliyor herşey, hemen yiyip kalkıyorsunuz. Çünkü sırada bekleyenler var.
Dönerde resimde gördüğünüz gibi devasa şekilde.


Bunun gibi 3 adet döner oluyor. Düşünün trafiği.
Ve sonunda dönerimiz masamıza teşrif ediyor.


Bu gördüğünüz döner 2 porsiyon, yani 210 gram. O gün fazlasıyla acıkmıştım :)
Et hakikaten çok güzel, çok döner yedim ama çoğu anında kuru, kayış gibi oluyor. Fakat Bayramoğlu'nun döneri öyle değil. Yumuşacık, et yediğinizi anlıyorsunuz. Ayrıca içinde herhangi bir baharatta bulunmuyor, etin tadını alıyorsunuz.

İstanbul'da döner nerede yenir sorusunun cevabı burasıdır. Uygun olduğunuz bir gün bu lezzeti denemenizi tavsiye ediyorum. Bana teşekkür edeceğinize eminim :)

Bayramoğlu Döner
Rüzgarlıbahçe Mah. Cumhuriyet Cad. Seyfi Baba Sok. No:2
Kavacık, Beykoz, İstanbul

Tel :  +90 216 413 00 45-46

3 yorum:

  1. Hakikaten merak ettiğim konularda açıklama yapmışsınız çok teşekkür ederim ellerinize sağlık sayenizde bende bayramoğlunun müşterisi olacağım inş Allah

    YanıtlaSil
  2. 55 tl olmuş 100 gram. 14 nere 55 nere.

    YanıtlaSil